-
CAU
CENTRE D'ATENCIÓ A L'USUARIÀREA DE SISTEMES D'INFORMACIÓ I COMUNICACIONS
¡BENVINGUTS AL CAU!

El Centre d'Atenció a l'Usuari es la finestreta única de les Tecnologies de la Informació y de les Comunicacions on els membres de la comunitat universitària poden acudir per a realitzar la seua consulta o petició a l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC)
El CAU té com a missió facilitar l'ús de la informàtica y les comunicacions a tot el personal de la UPV
ENVIA LES TEUES SOL·LICITUDS I INCIDÈNCIES AL CAU
ASSISTÈNCIA REMOTA
El servei d'Assistència Remota basat en l'eina ISL Online, permet gestionar i administrar de manera remota i centralitzada les estacions de treball Windows, Mac i Linux, reduint el temps de resolució de problemes i incrementant la productivitat
COM A USUARI DEL SERVEI HA DE SABER QUE:
-
El control de l'equip no és permanent i ha d'autoritzar la connexió cada vegada que aquesta siga requerida introduint un codi facilitat per l'operador de l'ASIC
-
Les finestres d'informació presents o comandos que l'operador de l'ASIC utilitze es veuran tant en la seua pantalla com en la pantalla del tècnic
-
Ha de ser present i pot tancar la connexió en qualsevol moment
Si està d'acord amb les condicions anteriors prema la següent icona
... i seguisca les instruccions que rebrà de part de l'agent que li atén