Vés al contingut

¡BENVINGUTS AL CAU!

El Centre d'Atenció a l'Usuari es la finestreta única de les Tecnologies de la Informació y de les Comunicacions on els membres de la comunitat universitària poden acudir per a realitzar la seua consulta o petició a l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC)

El CAU té com a missió facilitar l'ús de la informàtica y les comunicacions a tot el personal de la UPV

ENVIA LES TEUES SOL·LICITUDS I INCIDÈNCIES AL CAU


  • Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC)
    Prem sobre la icona per a enviar les teues sol·licituds a l'ASIC

  • Centres, Departaments i altres Unitats
    Recorda que si desitges enviar les teues sol·licituds al teu centre/departament/unitat, has de fer-ho des de GREGAL centres

ASSISTÈNCIA REMOTA

El servei d'Assistència Remota basat en l'eina ISL Online, permet gestionar i administrar de manera remota i centralitzada les estacions de treball Windows, Mac i Linux, reduint el temps de resolució de problemes i incrementant la productivitat

COM A USUARI DEL SERVEI HA DE SABER QUE:

  • El control de l'equip no és permanent i ha d'autoritzar la connexió cada vegada que aquesta siga requerida introduint un codi facilitat per l'operador de l'ASIC
  • Les finestres d'informació presents o comandos que l'operador de l'ASIC utilitze es veuran tant en la seua pantalla com en la pantalla del tècnic
  • Ha de ser present i pot tancar la connexió en qualsevol moment

 

Si està d'acord amb les condicions anteriors prema la següent icona

 

... i seguisca les instruccions que rebrà de part de l'agent que li atén

PREGUNTES I RESPOSTES FREQÜENTS

 

Pots consultar la nostra wiki de "preguntes i respostes freqüents" per a intentar resoldre el teu dubte abans de posar-te en contacte amb nosaltres

ON ESTEM?